marți, 12 iunie 2012

Tura noroioasa spre Plescioare

10 iunie 2012

Trecuse ceva timp de cand nu am mai facut o tura cu bitza in natura (pe 5 iunie, luni, cand am avut liber de Rusalii am urcat pana la Izvoare - a fost prima mea urcare cu bitza pana la Izvoare - ~ 54 min., fara oprire (de la ultima intersectie)), ca atare am decis sa fac in 10 iunie o tura in natura, cei drept mai scurta caci se anuntase si ceva ploaie. Aveam de gand sa urcam la Plescioare si sa coboram pe la Valea Romana - baraj, insa din cauza noroiului prea lipicios si prea mult, ne-am intors pe unde am urcat (urcasem pana aproape de Plescioare). 
Coborarea a fost exceptionala, plina de noroi. Am ajuns acasa cu un strat consistent de noroi pe mine. Era insa o senzatie placuta cand sarea noroiul rece pe picioare, fiindca afara era si foarte cald. Pe coborare, a trebuie la un moment dat sa ma opresc ca sa-mi curat ochelarii caci nu mai vedeam mai deloc din cauza noroiului ce a sarit pe ei. A fost o experienta ce mi-a placut mult, fiind cea mai noroioasa tura facuta de mine pana acum :D.

Blog Widget by LinkWithin