miercuri, 3 martie 2010

Too much blogging will kill you!

Mi s-a atras atentia cum ca postarile mele mai noi sunt copilaresti. Or fi fiind, nu neg, ba, din contra, chiar am zis pe blog de cateva ori ca am dat-o in mintea copiilor.
Si daca nu era din partea unei persoane la care tin, si daca nu mi-ar fi zis-o intr-un mod cat se poate de serios, poate ca nici nu bagam in seama spusele ei, dar asa o sa stau si o sa ma gandesc de doua ori inainte de mai posta ceva pe blog, inainte de a mai comenta ceva.

Blogul ar trebui sa reprezinte un om ... pe mine ma reprezinta in proportie de, sa zicem, ...30%. Degeaba sunt eu un blogger fericit (doar cand zici blogger te referi la ceva virtual, ceva prin care poti disimula, o refulare in virtual), daca nu-s decat virtual (acum sa nu va ganditi ca-s un om trist, doar ca sunt destul de stresat avand multe pe cap ...si inca nici nu am nevasta :)) ).
Prin blog am incercat (si n-am sa ma opresc aici!) sa fac lumea sa mai rada, sa se simta mai bine ...sau uneori sa pun lumea sa gandeasca...in ideea de a reveni cu placere pe blog ...chiar daca nu comenteaza si chiar daca eu nu-i comentez pe ei (referitor la regulile generale din blogging as putea scrie mult si bine - poate cu alta ocazie) .
Am incercat pe cat posibil sa nu-mi expun viata persoanala pe blog...intr-o oarecare masura cred ca am si reusit.


Aceasta postare sa fie oare un alt inceput al retragerii mele din lumea blogging-ului? Nu prea cred, doar ca am s-o iau mai lejer... mai matur!

...acest blog a fost cu siguranta in ultimul timp o refulare ...un fel de 'portia mea de buna-dispozitie'.

Interpretand titlul unei piese (pe care am atuzit-o acum 5 minute la radio), 'Too much love will kill you', as spune ca 'Too much blogging will kill you'.


p.s..: cum vine aia 'hai sa blogguiesc matur'?!  Invatati-ma!:))

15 comentarii :

Mirela-Cristina Urse spunea...

Lasă copilul să se destrăbăleze ! În realitate nu, virtual nu, dar unde să ne mai "prostim" şi noi ? :))

Tivadar Emanuel spunea...

@Myry: poate-n privat; stii, unii pot interpreta blogul ca find adevarata fata a unui om ...si in gneral eu sunt o persoana ft. serioasa (fara a ma lauda), iar din blog nu prea reiese acest lucru...

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

SERIOASA?????Mai,dupa poza nu prea reiese ca esti o persoana serioasa...hahahaha!!!Dai, ca noi Maramuresenii suntem persoane senine,vesele,care stim de gluma dar suntem si seriosi cand trebuie!!!!Nu-i asa???

Tivadar Emanuel spunea...

@Judy: :));
poza vrea sa scoata in evidenta starea care 'a predominat' blogul in ultima vreme ...poza se cheama 'Happy clildren' (copii fericiti) - asta am fost eu pe blog in ultima vreme - un copil ...fericit, un imatur :)).
Maramuresenii sunt cei mai seriosi oameni! :)Hai sa vedem daca ne contrazice cineva? Deci, se pune cineva cu Judy si cu mine?:)) ....pfoiiiii iarasi o dau in lambada :))

Unknown spunea...

Uite ce e , daca vreau sa ma uit pe un blog matur ma uit la al meu.
Al tau e placut ptr toata lumea tocmai din cauza asta ,relaxezi oamenii ,ii faci sa se simta bine.
Daca o sa incepi acum sa scrii despre politica sau religie sau economie sa stii ca nu `te` mai citesc.
Stii ce plicticosi sunt in jur ?Exact cei care iau totul in serios.

Anonim spunea...

daca tu esti copilaros la varsta ta ce sa mai zic eu :)))

Anonim spunea...

Hai Manu...o chestie de asta te supara?Pai exact cum te intreba April :daca tu esti copilaros , eu ce sa mai spun?!Ca sa nu mai zicem de diferenta de varsta...ca atunci s-ar spune ca-s senila si am dat cu adevarat in mintea copiilor! Io te citesc si imi plac scrierile tale asa cum sunt...si lasa maturitatea pentru altii...maturitatea aia academica spun....mie aia nu-mi place si cand gasesc astfel de subiecte nici macar nu ma deranjez sa citesc despre ce e vorba...Fi tu insuti,e mai bine!
Sa ai o zi super!

Anonim spunea...

nuuu!!! ...eu nu vreau sa -ti schimbi stilul-cum au zis si ceilalti- ramai cum esti !
Fii cuminte!(dc tre' sa te schimbe niste vorbe atat timp cat tu te simti bine prin ceea ce faci? + ca placi si altora-majoritatii)
Silvia

Cristian spunea...

si eu am trecut prin ceva asemanator, si e al naibii de frustrant, parca ai dezamagit pe cineva, si asta e mai rau decat sa-l calci pe coada. las ca-i trece, si las ca-ti trece si tie si fii cum vrei tu sa fii. noi te citim cu drag asa cum scrii!

Hălăţel spunea...

Heeei:-w
Mie-mi place ce postezi tu si nu ai nevoie sa schimbi ceva.:-w
Vezi sa nu ne certam,auzi?:-w

Tivadar Emanuel spunea...

@Monica: cand ceva e prea mult strica ...la fel e si cu seriozitatea :))

@April: :))) esti o copilaroasa matura :))

@Ana: Mie-mi place maturitatea academica mult de tot ..dar parca nu on-line! :D
;) Multumesc de urari! O noapte grozava!

@Silvia: :-) Am sa incerc sa fiu cuminte in continuare! :D

@Cristian: e ciudat cand auzi vorbe din alea ... dar nu-i bai o sa fac in asa fel incat acea persoana sa-si schimbe parerea :))

@Halatel: Io zic mai bine sa ne batem .. nu de alta dar prefer actiunea ... nu amorul etern! :))

Lillee spunea...

Mie imi place asa cum esti. Nu vreau sa fii matur. Ma sperie maturitatea...pe bune! E perfect asa din punctul meu de vedere :)

CORA spunea...

Prea mult blogging omoara timpul liber. Iti spun din proprie experienta!

INCERTITUDINI spunea...

Cat despre nevasta, nu gresesti prea tare.

Tivadar Emanuel spunea...

@Gina: o femeie sa zica asa ceva :)) wow! :))

Blog Widget by LinkWithin